پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس برنامه پرسپولیس برای افزایش سقف قراردادش فساد در دومین باشگاه لیگ برتری پخش زنده بازی آرسنال و اورتون در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خداحافظی دژاگه+عکس زنوزی به دنبال تیم‌داری در مشهد ائتلاف پیشکسوتان استقلال علیه هلدینگ خلیج فارس| سهم بیشتری می‌خواهیم پیوس: سال‌هاست فوتبال پاک در ایران وجود ندارد!
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی

  • کد خبر: ۲۲۶۵۲۸
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی
تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ فرداشب (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در استادیوم سانتیاگوبرنابئوی اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

دو غول بزرگ اروپا در حالی به مصاف هم می‌روند که بازی رفت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و حالا هردو تیم برای صعود باید تمام توان شان را به کار بگیرند. دو تیم شرایط متفاوتی در لیگ‌های داخلی خودشان دارند. رئال مادرید قهرمان اسپانیا شده و بایرن مونیخ بعد از لورکوزن فعلا در جایگاه دومی جدول قرار دارد. به نظر می‌رسد یک بار دیگر باید منتظر یک فصل بدون جام برای باواریایی‌ها باشیم اتفاقی که بعد از سال ۲۰۱۲ هیچ گاه رخ نداده بود. شکست اول هفته مقابل اشتوتگارت و نمایش پرانتقاد تیم توخل در بازی رفت مقابل رئال مادرید شانس چندانی را برای بایرنی‌ها باقی نمی‌گذارد. در سوی مقابل، اما رئال مادریدی قرار دارد که حالا با تاج قهرمانی لالیگا پا به این مسابقه می‌گذارد. جدا از این باید در نظر داشت که لباس مادریدی‌ها در اروپا از جنس قهرمانی است و این تیم همیشه در چمپیونزلیگ جزو شانس‌های اول قهرمانی بوده است.

این دو تیم تا بحال در ۲۷ مسابقه به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۴ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه در طول این ۲۷ مسابقه هر دو تیم ۴۴ گل به ثمر رسانده اند.

داور سرشناس لهستانی به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)؛ قضاوت این مسابقه به شیمون مارچینیاک از لهستان سپرده شد. دو هموطن مارچینیاک یعینی توماش لیستکیویش و آدام کوپسیک هم او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. توماش کِویاتکوفسکی از لهستان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این بازی انتخاب شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->